მოცემული მოდული დამეხმარა მოსწავლეთა პროექტების შეფასების განხილვაში.დავაკონკრეტეთ,თუ როგორ გამოვიყენოთ რუბრიკები,ქულების მინიჭების სქემები და ჩეკლისტები შინაარსის ათვისების,21-ე საუკუნისა და მაღალი დონის სააზროვნო უნარების განვითარებისათვის.გავარკვიეთ,რომ შეფასების რუბრიკაში განსაკუთრებული ყურადღება უნდა გავამახვილოთ ტექნოლოგიების ინტეგრირებაზე,სასწავლო პროცედურების დაგეგმვისას გამოყენებულ მრავალფეროვან პროდუქტებზე.
შევაფასეთ ჩვენს მიერ შესრულებული პრეზენტაციის ნიმუშები და გავაკეთეთ შესაბამისი კომენტარები თითოეული სლაიდისათვის.გავაკეთეთ უკუკავშირი.
შევადარეთ ერთმანეთს ვირტუალური ელჩისა და მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასებები.ვიმუშავეთ გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსიაზე(გავეცანით ნიმუშს).
გავეცანით შეფასების დაგეგმვის ცხრილს,სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს,შეფასების გეგმის ჩეკლისტს.
განვიხილეთ პორტფოლიოს შეფასება,ჟურნალის შაბლონი.
შევაფასეთ ჩვენს მიერ შესრულებული პრეზენტაციის ნიმუშები და გავაკეთეთ შესაბამისი კომენტარები თითოეული სლაიდისათვის.გავაკეთეთ უკუკავშირი.
შევადარეთ ერთმანეთს ვირტუალური ელჩისა და მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის შეფასებები.ვიმუშავეთ გაკვეთილზე გამოყენებული თვითშეფასების რეფლექსიაზე(გავეცანით ნიმუშს).
გავეცანით შეფასების დაგეგმვის ცხრილს,სასწავლო პროექტის გეგმის ჩეკლისტს,შეფასების გეგმის ჩეკლისტს.
განვიხილეთ პორტფოლიოს შეფასება,ჟურნალის შაბლონი.
Комментариев нет:
Отправить комментарий