მოცემული მოდული დამეხმარა,თუ როგორ უნდა დავგეგმოთ და გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად მოსწავლეთა წარმატებისათვის.ვიმსჯელეთ კითხვებზე:
როგორ შემიძლია ხელი შევუწყო ჩემს მოსწქავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად იქცნენ?
როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები?
გასათვალისწინებელია მოსწავლეთა დიფერენცირებული საჭიროებები.განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გამოყენებული ოთხი დონე:
1.შინაარსი
2.პროცესი
3.პროდუქტები
4.სასწავლო გარემო
გავეცანით თვითრეგულირების უნარის განვითარებას მოსწავლეებში.ყურადღება მივაქციეთ განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას თვითრეგულირების უნარის განვითარებისათვის.
მოცემული მოდული ასევე დამეხმარა ,თუ როგორ მოვამზადო მასალები მოსწავლეთა წარწარმატების ხელშეწყობის მიზნით.მიმოვიხილეთ პროექტის გეგმა.
როგორ შემიძლია ხელი შევუწყო ჩემს მოსწქავლეებს, რომ ისინი თვითრეგულირებად მოსწავლეებად იქცნენ?
როგორ დავაკმაყოფილოთ მოსწავლეების განსხვავებული საჭიროებები?
გასათვალისწინებელია მოსწავლეთა დიფერენცირებული საჭიროებები.განვიხილეთ დიფერენცირებული სწავლების მეთოდიკაში გამოყენებული ოთხი დონე:
1.შინაარსი
2.პროცესი
3.პროდუქტები
4.სასწავლო გარემო
გავეცანით თვითრეგულირების უნარის განვითარებას მოსწავლეებში.ყურადღება მივაქციეთ განმავითარებელი შეფასების გამოყენებას თვითრეგულირების უნარის განვითარებისათვის.
მოცემული მოდული ასევე დამეხმარა ,თუ როგორ მოვამზადო მასალები მოსწავლეთა წარწარმატების ხელშეწყობის მიზნით.მიმოვიხილეთ პროექტის გეგმა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий